top of page
  • Vad kan jag få hjälp med?
    Både fysiska utrymmen (tex. kök, hall, klädförvaring, kontor, förråd, garage, källare mm), digitala röror och planering/organisering av event. Uppdraget kan vara så litet som ett skåp och så stort som ett helt hus. Har det med ordning och reda att göra, hör av dig! Inget uppdrag är för stort, för litet eller för rörigt!
  • Vad är professionell organisering?
    Av olika anledningar kan det ibland kännas svårt att komma igång när man vill ta tag i sitt hem och organisera upp alla utrymmen. Då är det bra att ta hjälp av en professionell ordningskonsult som kommer med goda tips och råd samt ser till att det blir gjort. Jag hjälper dig att tillsammans rensa bland dina saker, vi sorterar och kategoriserar för att sen skapa system och rutiner som förenklar för dig i din vardag. Jag hjälper dig även att komplettera med nya förvaringsprodukter, om det behövs. När vi är färdiga kommer det troligtvis finnas föremål som skall till återvinningen eller skänkas bort till välgörande ändamål, det tar jag också hand om och ser till att var sak hamnar på rätt plats.
  • Men det där är ju saker jag kan göra själv, varför skulle jag anlita en ordningskonsult för att göra det åt mig?
    Visst kan du göra jobbet själv! Problemet är snarare att få tiden att räcka till och verkligen komma igång! Då kan det vara skönt med stöd från en erfaren ordningskonsult som kommer med smarta lösningar och som vägleder dig genom arbetet. Det är lätt att bli ”hemmablind” och köra fast i samma mönster, men kommer någon utifrån med ett öppet sinne, van att organisera, så känns det plötsligt mycket roligare. Det går lättare, snabbare och blir mer effektivt utfört och du kommer få en omedelbar lättnadskänsla och energi när vi är färdiga. Jag älskar mitt jobb och vet av egen erfarenhet hur mycket det är värt när man bara har de saker man behöver och har koll på vad man har. Vardagen blir enklare och mer rofylld när alla i hushållet vet var sakerna ”bor”.
  • Vem brukar anlita en ordningskonsult?
    Det kan vara vem som helst, i livets alla skeden, ung som gammal, oavsett kön. Du kanske: Har svårt att få tiden att räcka till? Har svårt att komma igång och vet inte vart du ska börja? Har småbarn som upptar den mesta tiden? Har flyttat till ett nytt boende? Hellre vill spendera din tid för träning eller med din familj? Har en tuff jobbsituation? Ska få barn? Skall flytta till äldreboende? Är gammal och inte orkar med allt själv? Inte har någon i din närhet som kan hjälpa till? Oavsett hur din situation ser ut kan det vara stressande och kännas omöjligt att få ordning på ditt hem. Då kan det kan vara skönt att få hjälp och någon att luta sig mot under processen.
  • Inom vilket geografiskt område kan man anlita dig?
    Jag utgår från Göteborg så majoriteten av mina uppdrag blir häromkring. Har även anknytning till Uddevalla. Enstaka mer tidsbegränsade uppdrag på andra ställen i Sverige kan absolut vara aktuellt. Och har inte jag själv möjlighet så kan jag hjälpa till att hitta någon annan organisatör/ordningskonsult som kan ta sig an uppdraget. Det finns ett gäng, utspridda över större delen av Sverige.
  • Hur lång tid tar det?
    Eftersom varje uppdrag är unikt behöver vi tillsammans titta på just ditt projekt. Hur mycket är det som ska göras? Vad är din målbild? Kommer du själv var delaktig? Har du lätt att ta beslut? Att rensa kan framkalla många känslor, vi tar det i din takt. Det vanligaste är att börja med 1 dag. Då hinner man oftast med en normalstor garderob eller ett mindre förrådsutrymme. Vi får också en känsla för i vilket tempo vi ska arbeta. Jag hjälper dig att fokusera och driva projektet vilket gör att det går snabbare än om man gör det själv.
  • Jag orkar inte vara med själv, kan jag få hjälp ändå?
    Inga problem, låt mig orka för dig. Jag sorterar och gör ett förslag på vad som kan slängas, skänkas, säljas och sparas. När arbetet är klart behöver du bara titta igenom och godkänna det som sorterats ut innan vi går vidare i processen.
  • Ingår traditionell städning?
    Nej, rengöring utför en städfirma mycket bättre. Jag kommer endast torka av och dammsuga om det behövs i anslutning till det utrymme som ska organiseras.
  • Behöver jag städa innan du kommer?
    Det bästa är om du inte gör det. Jag behöver veta hur din verklighet ser ut för att du skall få lösningar som funkar för dig i längden.
  • Måste jag köpa ny förvaring?
    Absolut inte, vi utgår från de förvaringslösningarna du har hemma. Men om du vill eller det faktiskt behövs så hjälper jag dig hitta nya lösningar. Jag kan ta fram förslag på hur vi kan lösa det på bästa sätt, både ekonomiskt och estetiskt. Du kan få en lista av mig och själv ordna med inköpen eller så fixar jag det också.
  • Måste jag göra mig av med saker?
    Nej, du väljer alltid själv vad du vill behålla eller göra dig av med. Jag finns där som ett stöd för dig och kan komma med råd och tips - men beslutet är alltid ditt. Vad gör jag med saker jag inte vill behålla? Vi kommer sortera efter de fyra kategorierna Spara, Slänga, Skänka och Sälja. Om du vill så kan jag köra saker som ska slängas till återvinningscentralen och även donera saker som kan skänkas till välgörenhet. Är det större volymer kan jag hjälpa till att anlita någon annan som kommer och hämtar det. Sånt jag vill sälja då, kan du hjälpa mig med det också? Jag säljer inget åt dig men jag har erfarenhet av att sälja saker och kan assistera dig med både tips och det mer praktiska runtomkring som tex att ta med Sellpy-påsar som vi fyller upp och som sen hämtas upp hos dig. Du kan även få hjälp med att ta bilder, sätta pris och skriva annonstexter till exempelvis Blocket eller Marketplace.
  • Vad händer om olyckan är framme?
    Jag kommer alltid ta det varsamt med dina ägodelar. Jag tar dock inte ansvar för eventuella skador på egendomen, om det inte är ett direkt resultat av min oaktsamhet. Ordningskreatören Göteborg AB har en ansvarsförsäkring hos Länsförsäkringar utifall att olyckan ändå skulle vara framme.
  • Hur går betalningen till?
    All betalning sker via faktura.
  • Hur fungerar det med RUT-avdrag?
    Från den 1 januari 2021 har du rätt att använda dig utav RUT-avdrag för flera av tjänsterna som en ordningskonsult erbjuder. Rut-avdraget görs direkt på din faktura så du behöver inte ligga ute med de pengarna. När fakturan är betald ansöker Ordningskreatören Göteborg AB om utbetalning från Skatteverket för resterande delen av betalningen.
  • Vad händer om jag blir sjuk och behöver avboka min inbokade tid?
    Ibland kommer livet emellan och man behöver ändra sina planer. I dessa fall försöker vi givetvis hitta en ny tid så snart som möjligt. Behöver du istället boka av helt vill jag att du gör det senast 24 timmar innan avtalad tid, i annat fall debiteras halva kostnaden för uppdraget.
  • Vad händer om jag inte blir nöjd?
    Du som kund är viktigast och min ambition är att du ska känna dig hundra procent nöjd. Det är därför viktigt att vi före arbetets start talar om dina förväntningar och om vad som är realistiskt att jag hjälper till med. Skulle det vara så att du mot förmodan ändå inte är nöjd pratar vi om det och kommer fram till en lösning.
  • Jag är inte nöjd och vill avsluta hjälpen, hur gör jag?
    Du som kund har rätt att säga upp samarbetet närsomhelst om du inte är nöjd. Ordningskreatören Göteborg AB har samma rättigheter angående uppsägning, så länge ni får rimlig tid att hitta alternativ hjälp.
  • Är det inte pinsamt att låta någon annan rensa i mina lådor och förråd?
    Verkligen inte. Jag dömer ingen och lägger inga värderingar i det som kommer fram när vi rensar. Jag är endast här för din skull, för att göra ditt liv lite enklare, lättare och bättre. Jag har full respekt för att det krävs ett stort förtroende att låta någon hantera dina privata saker i ditt hem. Jag lovar att ta hand om både dina ägodelar och de känslor som kommer fram på ett varsamt och respektfullt sätt. Jag har 100% tystnadsplikt.
  • Vad kan jag få hjälp med?
    Både fysiska utrymmen (tex. kök, hall, klädförvaring, kontor, förråd, garage, källare mm), digitala röror och planering/organisering av event. Uppdraget kan vara så litet som ett skåp och så stort som ett helt hus. Har det med ordning och reda att göra, hör av dig! Inget uppdrag är för stort, för litet eller för rörigt!
  • Vad är professionell organisering?
    Av olika anledningar kan det ibland kännas svårt att komma igång när man vill ta tag i sitt hem och organisera upp alla utrymmen. Då är det bra att ta hjälp av en professionell ordningskonsult som kommer med goda tips och råd samt ser till att det blir gjort. Jag hjälper dig att tillsammans rensa bland dina saker, vi sorterar och kategoriserar för att sen skapa system och rutiner som förenklar för dig i din vardag. Jag hjälper dig även att komplettera med nya förvaringsprodukter, om det behövs. När vi är färdiga kommer det troligtvis finnas föremål som skall till återvinningen eller skänkas bort till välgörande ändamål, det tar jag också hand om och ser till att var sak hamnar på rätt plats.
  • Men det där är ju saker jag kan göra själv, varför skulle jag anlita en ordningskonsult för att göra det åt mig?
    Visst kan du göra jobbet själv! Problemet är snarare att få tiden att räcka till och verkligen komma igång! Då kan det vara skönt med stöd från en erfaren ordningskonsult som kommer med smarta lösningar och som vägleder dig genom arbetet. Det är lätt att bli ”hemmablind” och köra fast i samma mönster, men kommer någon utifrån med ett öppet sinne, van att organisera, så känns det plötsligt mycket roligare. Det går lättare, snabbare och blir mer effektivt utfört och du kommer få en omedelbar lättnadskänsla och energi när vi är färdiga. Jag älskar mitt jobb och vet av egen erfarenhet hur mycket det är värt när man bara har de saker man behöver och har koll på vad man har. Vardagen blir enklare och mer rofylld när alla i hushållet vet var sakerna ”bor”.
  • Vem brukar anlita en ordningskonsult?
    Det kan vara vem som helst, i livets alla skeden, ung som gammal, oavsett kön. Du kanske: Har svårt att få tiden att räcka till? Har svårt att komma igång och vet inte vart du ska börja? Har småbarn som upptar den mesta tiden? Har flyttat till ett nytt boende? Hellre vill spendera din tid för träning eller med din familj? Har en tuff jobbsituation? Ska få barn? Skall flytta till äldreboende? Är gammal och inte orkar med allt själv? Inte har någon i din närhet som kan hjälpa till? Oavsett hur din situation ser ut kan det vara stressande och kännas omöjligt att få ordning på ditt hem. Då kan det kan vara skönt att få hjälp och någon att luta sig mot under processen.
  • Inom vilket geografiskt område kan man anlita dig?
    Jag utgår från Göteborg så majoriteten av mina uppdrag blir häromkring. Har även anknytning till Uddevalla. Enstaka mer tidsbegränsade uppdrag på andra ställen i Sverige kan absolut vara aktuellt. Och har inte jag själv möjlighet så kan jag hjälpa till att hitta någon annan organisatör/ordningskonsult som kan ta sig an uppdraget. Det finns ett gäng, utspridda över större delen av Sverige.
  • Hur lång tid tar det?
    Eftersom varje uppdrag är unikt behöver vi tillsammans titta på just ditt projekt. Hur mycket är det som ska göras? Vad är din målbild? Kommer du själv var delaktig? Har du lätt att ta beslut? Att rensa kan framkalla många känslor, vi tar det i din takt. Det vanligaste är att börja med 1 dag. Då hinner man oftast med en normalstor garderob eller ett mindre förrådsutrymme. Vi får också en känsla för i vilket tempo vi ska arbeta. Jag hjälper dig att fokusera och driva projektet vilket gör att det går snabbare än om man gör det själv.
  • Jag orkar inte vara med själv, kan jag få hjälp ändå?
    Inga problem, låt mig orka för dig. Jag sorterar och gör ett förslag på vad som kan slängas, skänkas, säljas och sparas. När arbetet är klart behöver du bara titta igenom och godkänna det som sorterats ut innan vi går vidare i processen.
  • Ingår traditionell städning?
    Nej, rengöring utför en städfirma mycket bättre. Jag kommer endast torka av och dammsuga om det behövs i anslutning till det utrymme som ska organiseras.
  • Behöver jag städa innan du kommer?
    Det bästa är om du inte gör det. Jag behöver veta hur din verklighet ser ut för att du skall få lösningar som funkar för dig i längden.
  • Måste jag köpa ny förvaring?
    Absolut inte, vi utgår från de förvaringslösningarna du har hemma. Men om du vill eller det faktiskt behövs så hjälper jag dig hitta nya lösningar. Jag kan ta fram förslag på hur vi kan lösa det på bästa sätt, både ekonomiskt och estetiskt. Du kan få en lista av mig och själv ordna med inköpen eller så fixar jag det också.
  • Måste jag göra mig av med saker?
    Nej, du väljer alltid själv vad du vill behålla eller göra dig av med. Jag finns där som ett stöd för dig och kan komma med råd och tips - men beslutet är alltid ditt. Vad gör jag med saker jag inte vill behålla? Vi kommer sortera efter de fyra kategorierna Spara, Slänga, Skänka och Sälja. Om du vill så kan jag köra saker som ska slängas till återvinningscentralen och även donera saker som kan skänkas till välgörenhet. Är det större volymer kan jag hjälpa till att anlita någon annan som kommer och hämtar det. Sånt jag vill sälja då, kan du hjälpa mig med det också? Jag säljer inget åt dig men jag har erfarenhet av att sälja saker och kan assistera dig med både tips och det mer praktiska runtomkring som tex att ta med Sellpy-påsar som vi fyller upp och som sen hämtas upp hos dig. Du kan även få hjälp med att ta bilder, sätta pris och skriva annonstexter till exempelvis Blocket eller Marketplace.
  • Vad händer om olyckan är framme?
    Jag kommer alltid ta det varsamt med dina ägodelar. Jag tar dock inte ansvar för eventuella skador på egendomen, om det inte är ett direkt resultat av min oaktsamhet. Ordningskreatören Göteborg AB har en ansvarsförsäkring hos Länsförsäkringar utifall att olyckan ändå skulle vara framme.
  • Hur går betalningen till?
    All betalning sker via faktura.
  • Hur fungerar det med RUT-avdrag?
    Från den 1 januari 2021 har du rätt att använda dig utav RUT-avdrag för flera av tjänsterna som en ordningskonsult erbjuder. Rut-avdraget görs direkt på din faktura så du behöver inte ligga ute med de pengarna. När fakturan är betald ansöker Ordningskreatören Göteborg AB om utbetalning från Skatteverket för resterande delen av betalningen.
  • Vad händer om jag blir sjuk och behöver avboka min inbokade tid?
    Ibland kommer livet emellan och man behöver ändra sina planer. I dessa fall försöker vi givetvis hitta en ny tid så snart som möjligt. Behöver du istället boka av helt vill jag att du gör det senast 24 timmar innan avtalad tid, i annat fall debiteras halva kostnaden för uppdraget.
  • Vad händer om jag inte blir nöjd?
    Du som kund är viktigast och min ambition är att du ska känna dig hundra procent nöjd. Det är därför viktigt att vi före arbetets start talar om dina förväntningar och om vad som är realistiskt att jag hjälper till med. Skulle det vara så att du mot förmodan ändå inte är nöjd pratar vi om det och kommer fram till en lösning.
  • Jag är inte nöjd och vill avsluta hjälpen, hur gör jag?
    Du som kund har rätt att säga upp samarbetet närsomhelst om du inte är nöjd. Ordningskreatören Göteborg AB har samma rättigheter angående uppsägning, så länge ni får rimlig tid att hitta alternativ hjälp.
  • Är det inte pinsamt att låta någon annan rensa i mina lådor och förråd?
    Verkligen inte. Jag dömer ingen och lägger inga värderingar i det som kommer fram när vi rensar. Jag är endast här för din skull, för att göra ditt liv lite enklare, lättare och bättre. Jag har full respekt för att det krävs ett stort förtroende att låta någon hantera dina privata saker i ditt hem. Jag lovar att ta hand om både dina ägodelar och de känslor som kommer fram på ett varsamt och respektfullt sätt. Jag har 100% tystnadsplikt.
  • Vad kan jag få hjälp med?
    Både fysiska utrymmen (tex. kök, hall, klädförvaring, kontor, förråd, garage, källare mm), digitala röror och planering/organisering av event. Uppdraget kan vara så litet som ett skåp och så stort som ett helt hus. Har det med ordning och reda att göra, hör av dig! Inget uppdrag är för stort, för litet eller för rörigt!
  • Vad är professionell organisering?
    Av olika anledningar kan det ibland kännas svårt att komma igång när man vill ta tag i sitt hem och organisera upp alla utrymmen. Då är det bra att ta hjälp av en professionell ordningskonsult som kommer med goda tips och råd samt ser till att det blir gjort. Jag hjälper dig att tillsammans rensa bland dina saker, vi sorterar och kategoriserar för att sen skapa system och rutiner som förenklar för dig i din vardag. Jag hjälper dig även att komplettera med nya förvaringsprodukter, om det behövs. När vi är färdiga kommer det troligtvis finnas föremål som skall till återvinningen eller skänkas bort till välgörande ändamål, det tar jag också hand om och ser till att var sak hamnar på rätt plats.
  • Men det där är ju saker jag kan göra själv, varför skulle jag anlita en ordningskonsult för att göra det åt mig?
    Visst kan du göra jobbet själv! Problemet är snarare att få tiden att räcka till och verkligen komma igång! Då kan det vara skönt med stöd från en erfaren ordningskonsult som kommer med smarta lösningar och som vägleder dig genom arbetet. Det är lätt att bli ”hemmablind” och köra fast i samma mönster, men kommer någon utifrån med ett öppet sinne, van att organisera, så känns det plötsligt mycket roligare. Det går lättare, snabbare och blir mer effektivt utfört och du kommer få en omedelbar lättnadskänsla och energi när vi är färdiga. Jag älskar mitt jobb och vet av egen erfarenhet hur mycket det är värt när man bara har de saker man behöver och har koll på vad man har. Vardagen blir enklare och mer rofylld när alla i hushållet vet var sakerna ”bor”.
  • Vem brukar anlita en ordningskonsult?
    Det kan vara vem som helst, i livets alla skeden, ung som gammal, oavsett kön. Du kanske: Har svårt att få tiden att räcka till? Har svårt att komma igång och vet inte vart du ska börja? Har småbarn som upptar den mesta tiden? Har flyttat till ett nytt boende? Hellre vill spendera din tid för träning eller med din familj? Har en tuff jobbsituation? Ska få barn? Skall flytta till äldreboende? Är gammal och inte orkar med allt själv? Inte har någon i din närhet som kan hjälpa till? Oavsett hur din situation ser ut kan det vara stressande och kännas omöjligt att få ordning på ditt hem. Då kan det kan vara skönt att få hjälp och någon att luta sig mot under processen.
  • Inom vilket geografiskt område kan man anlita dig?
    Jag utgår från Göteborg så majoriteten av mina uppdrag blir häromkring. Har även anknytning till Uddevalla. Enstaka mer tidsbegränsade uppdrag på andra ställen i Sverige kan absolut vara aktuellt. Och har inte jag själv möjlighet så kan jag hjälpa till att hitta någon annan organisatör/ordningskonsult som kan ta sig an uppdraget. Det finns ett gäng, utspridda över större delen av Sverige.
  • Hur lång tid tar det?
    Eftersom varje uppdrag är unikt behöver vi tillsammans titta på just ditt projekt. Hur mycket är det som ska göras? Vad är din målbild? Kommer du själv var delaktig? Har du lätt att ta beslut? Att rensa kan framkalla många känslor, vi tar det i din takt. Det vanligaste är att börja med 1 dag. Då hinner man oftast med en normalstor garderob eller ett mindre förrådsutrymme. Vi får också en känsla för i vilket tempo vi ska arbeta. Jag hjälper dig att fokusera och driva projektet vilket gör att det går snabbare än om man gör det själv.
  • Jag orkar inte vara med själv, kan jag få hjälp ändå?
    Inga problem, låt mig orka för dig. Jag sorterar och gör ett förslag på vad som kan slängas, skänkas, säljas och sparas. När arbetet är klart behöver du bara titta igenom och godkänna det som sorterats ut innan vi går vidare i processen.
  • Ingår traditionell städning?
    Nej, rengöring utför en städfirma mycket bättre. Jag kommer endast torka av och dammsuga om det behövs i anslutning till det utrymme som ska organiseras.
  • Behöver jag städa innan du kommer?
    Det bästa är om du inte gör det. Jag behöver veta hur din verklighet ser ut för att du skall få lösningar som funkar för dig i längden.
  • Måste jag köpa ny förvaring?
    Absolut inte, vi utgår från de förvaringslösningarna du har hemma. Men om du vill eller det faktiskt behövs så hjälper jag dig hitta nya lösningar. Jag kan ta fram förslag på hur vi kan lösa det på bästa sätt, både ekonomiskt och estetiskt. Du kan få en lista av mig och själv ordna med inköpen eller så fixar jag det också.
  • Måste jag göra mig av med saker?
    Nej, du väljer alltid själv vad du vill behålla eller göra dig av med. Jag finns där som ett stöd för dig och kan komma med råd och tips - men beslutet är alltid ditt. Vad gör jag med saker jag inte vill behålla? Vi kommer sortera efter de fyra kategorierna Spara, Slänga, Skänka och Sälja. Om du vill så kan jag köra saker som ska slängas till återvinningscentralen och även donera saker som kan skänkas till välgörenhet. Är det större volymer kan jag hjälpa till att anlita någon annan som kommer och hämtar det. Sånt jag vill sälja då, kan du hjälpa mig med det också? Jag säljer inget åt dig men jag har erfarenhet av att sälja saker och kan assistera dig med både tips och det mer praktiska runtomkring som tex att ta med Sellpy-påsar som vi fyller upp och som sen hämtas upp hos dig. Du kan även få hjälp med att ta bilder, sätta pris och skriva annonstexter till exempelvis Blocket eller Marketplace.
  • Vad händer om olyckan är framme?
    Jag kommer alltid ta det varsamt med dina ägodelar. Jag tar dock inte ansvar för eventuella skador på egendomen, om det inte är ett direkt resultat av min oaktsamhet. Ordningskreatören Göteborg AB har en ansvarsförsäkring hos Länsförsäkringar utifall att olyckan ändå skulle vara framme.
  • Hur går betalningen till?
    All betalning sker via faktura.
  • Hur fungerar det med RUT-avdrag?
    Från den 1 januari 2021 har du rätt att använda dig utav RUT-avdrag för flera av tjänsterna som en ordningskonsult erbjuder. Rut-avdraget görs direkt på din faktura så du behöver inte ligga ute med de pengarna. När fakturan är betald ansöker Ordningskreatören Göteborg AB om utbetalning från Skatteverket för resterande delen av betalningen.
  • Vad händer om jag blir sjuk och behöver avboka min inbokade tid?
    Ibland kommer livet emellan och man behöver ändra sina planer. I dessa fall försöker vi givetvis hitta en ny tid så snart som möjligt. Behöver du istället boka av helt vill jag att du gör det senast 24 timmar innan avtalad tid, i annat fall debiteras halva kostnaden för uppdraget.
  • Vad händer om jag inte blir nöjd?
    Du som kund är viktigast och min ambition är att du ska känna dig hundra procent nöjd. Det är därför viktigt att vi före arbetets start talar om dina förväntningar och om vad som är realistiskt att jag hjälper till med. Skulle det vara så att du mot förmodan ändå inte är nöjd pratar vi om det och kommer fram till en lösning.
  • Jag är inte nöjd och vill avsluta hjälpen, hur gör jag?
    Du som kund har rätt att säga upp samarbetet närsomhelst om du inte är nöjd. Ordningskreatören Göteborg AB har samma rättigheter angående uppsägning, så länge ni får rimlig tid att hitta alternativ hjälp.
  • Är det inte pinsamt att låta någon annan rensa i mina lådor och förråd?
    Verkligen inte. Jag dömer ingen och lägger inga värderingar i det som kommer fram när vi rensar. Jag är endast här för din skull, för att göra ditt liv lite enklare, lättare och bättre. Jag har full respekt för att det krävs ett stort förtroende att låta någon hantera dina privata saker i ditt hem. Jag lovar att ta hand om både dina ägodelar och de känslor som kommer fram på ett varsamt och respektfullt sätt. Jag har 100% tystnadsplikt.
bottom of page